Edison Atencio C.

Jefe de Vinculación con el Medio

• Civil Engineer. Pontificia Universidad Católica de Valparaíso.
    • Master in Industrial Engineering. Pontificia Universidad Católica de Valparaíso.
    • Diploma and Certification Black Belt Six Sigma, Universidad Alberto Hurtado / University of Notre Dame.

Tópicos: Gestión de Procesos y Proyectos.

• Preparación y Evaluación de Proyectos (Preparation and evaluation of projects).

JOURNALS PAPERS

CONFERENCE PAPERS

• Herrera, R. F., Muñoz-La Rivera, F., Vielma, J. C. and Atencio, E. (2019). Impact of interaction on team performance in BIM contexts. 2019 Conference on Engineering, Architecture and Design Education, Kraków, Poland.
    • Matus, J.M., Herrera, R.F., Atencio, E. and Pellicer, E. (2019). Analysis of road connectivity for urban planning: cases of studies Valparaíso (Chile) and Valencia (Spain). International Congress on Project Management and Engineering, Malaga, Spain.

PRESENTATIONS

• Research Gate: Click Here